נוהל ביטול הזמנות:
"החוק קובע כי אפשר לבטל עסקה לרכישת שירותי נסיעה, הארחה, חופש ובילוי שהתבצעה ב"מכר מרחוק" בתוך 14 יום מיום ביצוע העסקה, או מיום קבלת טופס הגילוי, לפי המאוחר ובתנאי שמועד ביטול העסקה חל בתוך 7 ימים שאינם ימי מנוחה לפני מועד מתן השירות. אם העסקה בוטלה "ברגע האחרון" – פחות מ – 7 ימים לפני מועד מתן השירות, זכות הביטול היא כקבוע בטופס הגילוי. הודעת הביטול צריכה להיות בכתב ( אפשר למסור הודעת ביטול גם באמצעות פקס או תקשורת אלקטרונית). חוק הגנת הצרכן קובע כי בכל "עסקת מכר מרחוק" – כלומר הזמנה באמצעות האינטרנט או בשיחת טלפון – על העוסק לספק טופס גילוי נאות שיכלול בין היתר את הפרטים הבאים: שם, מספר זהות והכתובת של העוסק בארץ ובחו”ל, התכונות העיקריות של הנכס או של השירות, מחיר המוצר או השירות, תנאי התשלום החלים על העסקה, וכמובן את האופן שבו יכול הצרכן לממש את זכותו לבטל את העסקה." – אישור הזמנה.
– דמי ביטול בעונה רגילה, לא כולל חגים:
- במקרה של ביטול הזמנה שנעשה על ידי האורח למעלה מ – 3 ימים טרם מועד האירוח, המלון לא יגבה דמי ביטול בגין ביטול ההזמנה.
- במקרה של ביטול הזמנה שנעשה פחות מ- 3 ימים טרם מועד האירוח ועד 24 שעות טרם מועד האירוח, יגבה המלון מהאורח, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר למלון ע"י האורח. דמי ביטול בסך 50% משווי ההזמנה הכולל.
- במקרה של ביטול הזמנה שנעשה על ידי האורח פחות מ – 24 שעות טרם מועד האירוח ו/או אי הגעה למלון במועד האירוח שהוזמן, יגבה המלון מהאורח, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר למלון ע"י האורח דמי ביטול בסך 100% משווי ההזמנה הכולל.
– דמי ביטול בתקופת חגים:
- במקרה של ביטול הזמנה שנעשה על ידי האורח למעלה מ – 7 ימים טרם מועד האירוח, המלון לא יגבה דמי ביטול בגין ביטול ההזמנה.
- במקרה של ביטול הזמנה שנעשה פחות מ- 7 ימים טרם מועד האירוח ועד 3 ימים טרם מועד האירוח, יגבה המלון מהאורח, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש. דמי ביטול בסך השווה ל50% (חמישים אחוזים) משווי ההזמנה הכולל.
- במקרה של ביטול הזמנה שנעשה על ידי הלקוח פחות מ 3 ימים טרם מועד האירוח ו/או במקרה של אי הגעה למלון במועד האירוח שהוזמן, יגבה המלון מהאורח, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר למלון ע"י האורח, דמי ביטול בסך 100% משווי ההזמנה הכולל.
פקיד הזמנות ו/או קבלה רשאי לבטל הזמנה, פחות מ 3 ימים ו/או באותו יום, ללא דמי ביטול, במקרים של אשפוז, פטירה, מגפה
ו/או מלחמה
נוהל תשלום ואשראי:
- תשלום במלון מתבצע אך ורק במזומן ו/ או בכרטיס אשראי.
- אסור לקבל במזומן יותר מ 6,000 ₪ במידה וסכום העסקה הינו יותר מ 6,000 ₪, ניתן לקבל עד 10% מסכום העסקה במזומן.
- תשלום באשראי מחייב נוכחות פיזית של הגורם המשלם.
-
במידה והתשלום יתבצע דרך הטלפון, צריך לשלוח לגורם המשלם טופס חיוב אשראי טלפוני, חייב למלא אותו, לחתום ולשלוח בחזרה עם צילום ת.ז (מצ"ב מטה טופס).
-
ניתן לקבל תשלומים בכרטיס אשראי בלבד לפי מדרגות כדלהלן:
- עד 800 ₪ – תשלום אחד
- בין 1,500 ₪- 800 ₪ – שני תשלומים.
- מעל 1,500 ₪ שלשה תשלומים.
- תשלומים מעבר לשלושה, אך ורק בקרדיט ( עמלה, בהסכם של כל לקוח עם חברת האשראי שלו).
נוהל קבלת ועזיבת חדרים:
- קבלת החדרים הינה החל מהשעה 15:00.
- קבלת חדר מוקדמת, בין השעות 08:00-10:00, תוספת תשלום של 150 ₪.
- קבלת חדר מוקדמת בין השעות 10:00-13:00, תוספת תשלום של 100 ₪.
- עזיבת החדרים בכל ימות השבוע הינה בשעה 11:00.
- עזיבה מאוחרת הינה באישור מנהל/ת הזמנות ו/או קבלה.
- עזיבה עד השעה 14:00 על בסיס מקום פנוי בלבד ובתוספת תשלום של 150 ₪.
- עזיבה עד השעה 18:00 על בסיס מקום פנוי בלבד ובתוספת תשלום של 250 ₪.
-
במידה ואורח משלם על הגעה מוקדמת ו/או עזיבה מאוחרת יש להוסיף את החיוב בפוליו של האורח ולרשום הודעה קופצת בתוך
ההזמנה, ולעדכן את שעת העזיבה ו/או ההודעה בתוך ההזמנה.
טופס ביטול הזמנה