דילוג לתוכן

נוהל ביטול הזמנות:

"החוק קובע כי אפשר לבטל עסקה לרכישת שירותי נסיעה, הארחה, חופש ובילוי שהתבצעה ב"מכר מרחוק" בתוך 14 יום מיום ביצוע העסקה, או מיום קבלת טופס הגילוי, לפי המאוחר ובתנאי שמועד ביטול העסקה חל בתוך 7 ימים שאינם ימי מנוחה לפני מועד מתן השירות. אם העסקה בוטלה "ברגע האחרון" – פחות מ – 7 ימים לפני מועד מתן השירות, זכות הביטול היא כקבוע בטופס הגילוי. הודעת הביטול צריכה להיות בכתב ( אפשר למסור הודעת ביטול גם באמצעות פקס או תקשורת אלקטרונית). חוק הגנת הצרכן קובע כי בכל "עסקת מכר מרחוק" – כלומר הזמנה באמצעות האינטרנט או בשיחת טלפון – על העוסק לספק טופס גילוי נאות שיכלול בין היתר את הפרטים הבאים: שם, מספר זהות והכתובת של העוסק בארץ ובחו”ל, התכונות העיקריות של הנכס או של השירות, מחיר המוצר או השירות, תנאי התשלום החלים על העסקה, וכמובן את האופן שבו יכול הצרכן לממש את זכותו לבטל את העסקה." – אישור הזמנה.

– דמי ביטול בעונה רגילה, לא כולל חגים:

– דמי ביטול בתקופת חגים:

פקיד הזמנות ו/או קבלה רשאי לבטל הזמנה, פחות מ 3 ימים ו/או באותו יום, ללא דמי ביטול, במקרים של אשפוז, פטירה, מגפה

ו/או מלחמה

נוהל תשלום ואשראי:

נוהל קבלת ועזיבת חדרים:

 

 

טופס ביטול הזמנה